Friday, September 6, 2013

Ještě střípky z Hostimi

Na co si ještě vzpomenu, když si tak prohlížím fotky. Bydleli jsme v opravdu pěkném penzionu,
bydleli jsme v přízemí, takže bazén a zahrádku jsme měli hnedle před nosem.
No ale síš jsme trajdali po okolí. Vydali jsme se ještě na odpolední výlet do Jevišovic,
které se nám moc líbí. Z bývalé sýpky je tam udělaná restaurace, kde jsme se taky zastavili.
Zopakovali jsme si loňský výlet do Hlubokých Mašůvek, ale pouze část, křížovou cestu už jsme
tentokrát vynechali, protože naším hlavním cílem bylo přírodní koupaliště. Voda byla děsně studená,
prý jenom 18 stupňů, takže já jsem tam nevlezla, ale Mikymu to bylo jedno, pěkně se vyřádil. Já, Sylva
a mladší děti (tzn. Dominik a Magdalenka) jsme odpočívali na dece.

Taky jsme chodívali k Sylvě na návštěvu, hlavně na zahradu. Dominika fascinovala kočička,
nejdřív se jí bál a pištěl, ale pak si ji oblíbil.

.

I tentokrát jsem si to,stejně jako loni, uháněla skoro noční Hostimí k Sylvě na besedu.
Letos nám to ale tak dobře nevyšlo, naše vyprávění na schodech při víně přerušil Dominik,
kterému se moc nedařilo spát, a tak jsem musela za ním. Tak snad budeme mít brzo příležitost
si to všechno dopovědět.

No comments: