Tuesday, June 4, 2013

Mikuláš - 5 let

Tak Mikymu už je pět, sotva tomu můžu uvěřit. Za rok do školy? Opravdu? Letí to, můj malý chlapečku... Oslavili jsme nadvakrát - narozeniny měl v pondělí, nešel do školky, už asi tradičně mu dělávám muffiny s krémem (nerada bych ten výtvor tady prezentovala přímo jako cupcake:-))



Dostal knížku a koloběžku (bohužel mu to šílené počasí zatím brání pořádně ji provětrat) a pak jsme se ještě domluvili, že si může vybrat nějakou "drobnost" v hračkárně. První, co mu padlo do oka, ale nebyla žádná drobnost, nýbrž obrovská tramvaj a mně bylo hned jasné, že bez ní domů nepůjdeme. Ale on prostě ty tramvaje a jejich trasy úplně zbožňuje, je to jeho denní chleba, skoro se nebavíme o něčem jiném, tak ji má mít! Já sama jsem měla jako malá velkou žlutou tramvaj, kterou mi naši přivezli z výletu do Budapešti.
V rámci oslavy jsme si šli sednout do nově otevřené Bageterie Boullevard na Národní, z prvního patra je tam totiž úplně skvělá pozorovačka na projíždějící tramvaje.



Ten pravý dort pak měl druhý den u babičky, slavíváme společně se setřenicí Barunkou, mají narozeniny blízko u sebe.



Tady se Miky veze ve svém oblíbeném dopravním prostředku, ale jestli to byl delfín, trafo, retro nebo běžná, to už si vážně nepamatuju.

3 comments:

zuzi said...

Krásná oslava, musím se inspirovat, čeká mne to .. zanedlouho..a ještě nevím jak s tím naložit.. Mikuláš dostal krásnou knížku a zelená tramvaj se mi líbí úplně stejně. Mufíny nevyjímaje. Tedy ne že tramvaj chtěla k narozkám, ale to nic nemění na tom, že je krásná. Chtěla bych také tak pěkně prožít svoje oslavy jako Mikuláš. Uvidíme :).

Marta said...

Tak doufám, že se zadaří, Zuzi, pozorováním tramvají nebo vlaků nemůžeš nikdy nic zkazit:-)

zuzi said...

Už se to blíží.... a ještě stále v tom nemám jasno, asi proto že si mohu vybrat co chci a jak narozky oslavit. Abych nakonec nepřebrala :)