Tuesday, March 12, 2013

Kavárna Maluj

Kolem kavárny Maluj chodíme každý den ze školky, nedávno jsem tam Dominikovi u příležitosti jeho prvních narozenin pořídila otisk ručky a nožky. Tak mě tak napadlo, že by bylo milé si tam někdy s holkama z práce zajít, namalovat si hrnek nebo talíř a přitom si kvalitně popovídat. A tak jsme se skutečně jeden únorový pátek sešly (já jsem si opravdu jen tak odskočila od plotny) a malovaly jsme a povídaly a bylo to strašně
fajn .
Více takových setkání! Namalovala jsem si námořnický šálek na espresso z naší nové úžasné moka konvičky. Ispirovala jsem se na Pinterestu.

Pro námořníky já měla vždycky slabost. Už jen kvůli té krásné Brelově písni v podání Davida Bowieho. Letos je Bowieho rok, slaví šedesátiny, v Londýně má výstavu ,tak mi tu na blogu nesmí chybět. Taky by nám mohl přijet do Prahy dozpívat, co tu minule rozzpíval. Tak tady je, Port of Amstredam, od jednoho z nejkrásnějších hlasů, co znám.


In the port of Amsterdam there's a sailor who sings
Of the dreams that he brings from the wide open sea 
In the port of Amsterdam there's a sailor who sleeps 
While the river bank weeps to the old willow tree

No comments: