Tuesday, January 8, 2013

2012/2013

Jak jsme trávili konec roku 2012? Tradičně na Vysočině. U Mikyho to na celé čáře vyhrál Pošťák Pat,
Dóma to prohoupal na koníkovi.
Měli jsme krásnou lucerničku, kterou nám donesl andělíček číslo 24. U ní jsme si prozpěvovali koledy.
Chodili jsme jen na procházky po vsi, bo vítr foukal po strniskách. Letos dokonce na návsi instalovali slaměný betlém. Jen jsem asi doufala ve větší odpočinek, večery u knihy...leč Dominikovi lezou zuby, takže se nic takového nekonalo, kromě dvou pěkných večerů u Česka a AZ kvízu (u té stolní hry, ne u TV). U filmů už jsem usínala. Jeden z nejkrásnějších momentů, momentů klidu, pro mě nastal, když jsme dorazili na Silvestra, Ondra šel ještě s klukama dohnat partu na tradiční procházce a mě Radka udělala punč, nabídla cukroví (výborné marokánky) a s ostatníma holkama jsme si aspoň chvíli v klidu povídaly. Za okny už se šeřilo. Zdálo se mi, že jsme všichni byli takoví nějací unavení na toho Silvestra, z čehož mě velká melancholie přepadla. Ale snad mám ještě nějakou víru v lepší zítřky. Uvidíme, co přinese ten nový 2013.

No comments: