Wednesday, November 7, 2012

Do Petrkova

Neděle nám ukázala úplně jinou, ač stejně poetickou, tvář podzimu. Vydali jsme se do Petrkova (Marcela šla poprvé, nechápu, že jsem ji tam nikdy předtím nevzala) ulovit si ještě dvě kešky.
Na silnici plavaly ryby.
Úpný album cover shot, no né?
A tady někde byla mrška jedna, keška.
Petrkovský zámeček, kde žil básník Bohuslav Reynek. Jako dítě, ale i později, jsme společně s tátou často navštěvovali Reynkovy syny, dům má opravdu nepopsatelnou atmosféru.
Petrkov byl ten den nádherný, proto to množství fotek. To on je ale vždycky, jezdila jsem přes něj autobusem každý všední den po čtyři roky na havlíčkobrodské gymnázium a pokaždé jsem musela zvednout oči od knížky, abych se podívala, jak je zase jiný.
A tady mi bylo dovoleno najít si svou úplně první kešku - myslím, že až aspoň Miky ještě trošáčku povyroste, půjdeme do toho.

2 comments:

EvinaK said...

Marti, kešky :-)) Tentokrát se budu snažit ze všech svých sil, abych nepodlehla tvým svodům.

marss said...

Marta, děkuji za pěkný víkend. Bylo to parádní - jako obvykle. A ten Petrkov, to byla třešnička na dortu!
Ale! Když jsem se spatřila na fotce u lípy, viděla jsem místo krásné zlatovlásky právě toto: https://plus.google.com/photos/100176909534076939536/albums/5808181676664426753?authkey=COOos9i59oPM4gE. Takže děkuji, zase někdy přijedu.
;-)