Friday, July 13, 2012

Milá návštěva, day 2

V těch hrozných vedrech se nám bohužel podařilo "vyprdelit se" zrovna kolem poledne, takže když jsme po chvíli dorazili tramvají na Národní, měli jsme tak akorát náladu doplazit se do Paneríe na nějaké to občerstvení. Myslela jsem, že už se nezvednu a nejradši bych zbytek dne strávila tam. Ale plány byly jiné - Muzeum Lega!
U vchodu jsem sice trošku váhala, jestli tam mám za ty peníze Mikyho tahat (Lego vůbec nestaví, máme zatím jen nějaké Duplo, a to bere celkem vlažně), ale pak jsem zacálovala vstupné a nelitovala jsem.
Muzeum je opravdu pěkné a Mikymu se tam líbilo, protože co? Mají tam vlaky, děti si je můžou samy pomocí vypínačů ovládat.
Ale je tam k vidění i spousta jiných věcí, např.:



nebo



a taky



Mně se nejvíc líbily modely známých staveb:







Na konci prohlídky jsou ještě dvě herny, kde si děti můžou stavět. Je tam ale taky obchod, myslely jsme si naivně, že se mu vyhneme, ale nešlo to. Miky naštěstí nevymrčoval. No ale hračkové faráře tam nemaj, a to je podle mě velký nedostatek. S tím se musí něco udělat.

Venku se mezitím předbouřkově zatáhlo, ale my jsme se nebáli a vydali jsme se



ještě na hřiště na Žofín.



Domů jsme se zase sotva doplazili, Miky usnul, sotva se položil na postel.

No comments: