Monday, October 31, 2011

Halloween

Hodně jsme toho na tenhle svátek letos vytvořili.
V neděli jsem totiž vzala Mikuláše tvořit do Kafé a Kakao.
Domů jsme si tak odnesli papírového ježka s bodlinkami z listí, papírového ptáčka (ten měl z listí křídla a ocásek),halloweenský svícínek s netopýrama a já jsem dostala náhrdelník z korálků a kaštanů (ale nosíme ho tu s Mikulášem po bytě na střídačku)



Mikuláš byl v péči instruktorky, já jsem si popíjela tu kávu tu čaj a snažila jsem se něco přečíst, občas jsem pomohla něco vystřihnout nebo přilepit.
V Kafé a Kakau teď podobné akce chystají pravidelně - výtvarné dílny, muzicírování a taky divadýlko s prvky angličtiny (ha!), tak se z nás asi stanou i štamgasti.

Došlo samožrejmě i na dlabání dýně.







Tuhle fotku jsem dala na Facebook pod názvem A Portrait of the Pumpkin Cutter as a Young Man.



Miky všem vyprávěl, že my máme doma taky pana Dýni - a měl pravdu, vyřezali jsme si ho už večer předtím. Miky se o něho vzorně stará, přenášíme ho dovnitř a zase zpátky na balkón, Miky se zajímá v kolik chodí spát a kdy bude vstávat.
A takhle krásně nám teď všudemožně svítí.



P.S. Z jeho útrob jsem vytvořila zásoby dýňového chleba.

Happy Halloween y´all:-)

No comments: