Sunday, March 20, 2011

Máme neštovice

Miky i já, tak už jsme týden zavření doma. Už je to snad na ústupu, ale Miky má docela šílený strupy.Hodně ho to svědí, něčím ho natřít je docela záhul...Mě to svědilo tak den, ale přijdu si úplně hrozně unavená, bolívá mě hlava, mám boule za ušima, to nevím, jestli zmizí? Miky přes den úpně normální chování, nese to fakt statečně (možná líp než já, já jsem hrozně protivná), jen v noci se budívá kvůli tomu svědění. Ale aspoť to už bude mít za sebou.
Ještě minulý pátek, cestou z divadla jsem si říkala, jak aspoň jednou za čas potřebuju vidět světla velkoměsta, uklidňuje mě to, přes den bývá Praha nehostinná. I den nato, když jsme byli s Mikuláškem na vláčcích v Království železnic mi bylo nejlíp, když byla noc a ve vlacích, na nádražích, v oknech domů a restaurací se svítilo. Prostě mě to uklidňuje. Takže teď mám utrum.
V knihovně jsem úplnou náhodou narazila na milou knížku Ema Naopak od Gunilly Woldové. Mikymu se moc líbí. Knížka má dvě části, první, Ema Naopak je o tom, jak Ema umí zlobit.
Tady pije způsobně kakao,



ale když se změní v Emu Naopak, jí kakao lžičkou. No viděl to kdy svět?



Prostě v tomhle duchu.
Druhá část se jmenuje Ema spravuje hračky a je o tom, jak si Ema spravuje hračky (inu Švédsko!) a navíc ošetřuje mladšímu bráškovi poraněný prst.



Taky jsem narazila na výbornej blog, plnej jednoduchejch a moc pěknejch aktivit. My teď ujíždíme na týhle:-)

5 comments:

wlcice said...

Neštovice! No nazdar! Dětské nemoci u dospělých :-(( Moje kamarádka je málem nepřežila,hlavně nikdo netušil, že ve 30letech jsou to právě neštovice. Tak se brzy vyloupněte! ;-)

Ema naopak je úžasná kniha- četly jsme ji s Majdou před 10lety v lázních- byla už pěkně poničená a od té doby jsem na ni nenarazila.

A děkuji za tip - moje mladší dítě je posedlé vyráběním a tvořením- takže jako inspirace skvělé!! My chodíme hodně koukat sem: http://krokotak.com/
Tak úspěšné uzrdravování!! :-)

Eliska said...

Ema naopak byla super... Kde já ji jen mám? Asi půjdu hledat :D

thora said...

Get well soon! I'm glad I had chickenpox as a child but all of a sudden, I had shingles as an adult (obviously caught from someone who had chickenpox a couple of days before).

Evina K. said...

Ema Naopak je báječná. A to jsem ji četla poprvé až v pubertě, možná o to více se mi tak zalíbila. :-))

Marta said...

No to koukám, jak všichni znáte Emu! Mně totiž v té knihovně připomněla jinou švédskou knížku pro děti, O malé Aničce, to je taky naše oblíbená, tak proto jsem asi po ní sáhla. A nezklamala.