Friday, December 17, 2010

Před chvílí jsem se vrátila

z jahodového vánočního večírku, který se konal v Café Ideál. Jahoda měla krásnou vzpomínkovou prezentaci na rok 2010 (trošku mě to dojalo jako kdysi slide shows v Grand Lake Lodge)Pak byla tombola. Některé věci mi nápadně připomínaly věci, které jsme měli minulý týden v tombole v práci. Např.mnou věnovaný film Milk nebo flaška zelené - tu jsem si dneska odnesla a věnuju ji příští rok do tomboly v práci, asi to prostě takhle nějak po Praze koluje. Věci, které už nikdo nechce, chudinky. Taky jsem vyhrála vánoční ozdoby z Ikea, ty asi budu nosit jako náušnice:-)




Tohle krásné frisbee jsem vyměnila za kondicionér na vlasy.
Vypila jsem dva svařáky a pošmákla si na mrkvovejch kuličkách s koprem.
Dozvěděla jsem se ale taky, že Kačka, koordinátorka úterní Jahůdky bohužel končí, tak to je škoda, měla jsem ji ráda, tak i snad její nástupkyně bude stejně tak dobrá.
Pak jsem se mrazivou Prahou vracela domů, chtěla jsem si vyfotit nějaká noční vánoční světýlka, ale byla taková kosa, že jsem se bála pohnout, takže z toho nebylo nic.

No comments: