Sunday, October 10, 2010

Střípky dnů

Tak co se tak vlastně stalo tenhle týden? Úterky tradičně nabité cestou do Jahody a pak přesunem do 4medvědů na Montessori.Večer jsem pak znavená koukala v TV na Kramer vs. Kramer. Byla jsem docela tomu ráda, že to bylo dabované, v angličtině by to bylo emocionálně o moc náročnější.



Ve středu jsme slavili Katčiny narozeniny v Mukafe na Jiřáku.Takže přípravy jsem začínala až kolem půlnoci.



V sobotu byla první lekce kurzu Legal English, který pro nás škola připravila, aby si nás dovzdělala....a jsem nadšená! Dozvěděla jsem se spoustu nových a zajímavých věcí, tak lehce a zábavně podaných...Už se těším zase za měsíc...
Jen jsem si pak cestou domů, když jsem se Mikymu stavovala pro nějaké sešity se samolepkami, musela koupit oříšky v čokoládě a na chvíli se posadit, bo už bych snad domů únavou ani nedorazila. Však jsem tak paky vytuhla o půl deváté a spala až do rána.



Tož náročný týden.

Fotky jsou z dnešního výletu do Průhonic.

1 comment:

Evina K. said...

Krásný listí, podzim podle mých představ.:-))